Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie.
Halinów, dnia 04.12.2012 r.
ZK.341–19/2012
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r
. (t. j. Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów napraw i przeglądów dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie:
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów określonych w rozdz. II ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
3.1.Dmuchawa ROBOX ES25/1P – szt. 6, zamontowane na Oczyszczalnia Ścieków w
Długiej Kościelnej
3.2.Dmuchawa DELTA BLOWER – szt. 1, zamontowana na Oczyszczalni Ścieków w
Długiej Kościelnej
- Zakres wykonywanych prac obejmuje:
Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.2 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.
- Remont bieżący (przegląd) dla urządzeń wymienionych w pkt. 2.1 opisu przedmiotu zamówienia będzie wykonywany dwa razy w roku, dla urządzenia wymienionego w pkt. 2.2 raz w roku.
- Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45.25.92.00-9 Usługi remontów i konserwacji zakładów oczyszczania.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i częściowych. Oferta musi być kompletna
- Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
- Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
- Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
-
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
- Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty
poniżej wymienione dokumenty:
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie
spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży
wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
14. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
15.Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. Józefa Piłsudskiego 77, 05-074 Halinów w terminie do dnia 12.12.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
16.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2012 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
Dytrektor
mgr inż Małgorzata Komuda-Ołowska
Załącznik: