Dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20, JS 1,5 DN 15 o magnetycznej transmisji wraz z uszczelkami wodomierzowymi DN 20, DN 15 oraz opasek plombujących numerowanych DN 20, DN 15
Halinów, dnia 13.01.2011 r.
ZK 341–01/2011
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
Dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20, JS 1,5 DN 15 o magnetycznej transmisji wraz z uszczelkami wodomierzowymi DN 20, DN 15 oraz opasek plombujących numerowanych DN 20, DN 15
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20, JS 1,5 DN 15 o magnetycznej transmisji wraz z uszczelkami wodomierzowymi DN 20, DN 15 oraz opasek plombujących numerowanych DN 20, DN 15:
- wodomierze modularne o magnetycznej transmisji JS 2,5 DN 20 w ilości 800 sztuk
- wodomierze modularne o magnetycznej transmisji JS 1,5 DN 15 w ilości 10 sztuk
- uszczelki wodomierzowe DN 20 w ilości 1650 sztuk, DN 15 w ilości 40 sztuk
- opaski plombujące numerowane DN 20 w ilości 1000 sztuk, DN 15 w ilości 15 sztuk
3. Cechy wodomierzy:
- do wody zimnej o transmisji magnetycznej,
- przystosowane do zdalnego odczytu drogą radiową z transmisją jednokierunkową system radiowy IZAR R3,
- konieczność montażu nakładki radiowej, w trakcie eksploatacji bezpośrednio na wodomierz bez elementów pośrednich,
- przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracujące z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający na zasadzie zjawiska Halla,
- funkcja wyjścia impulsowego z wodomierza umożliwiająca rozróżnianie kierunku przepływu medium.
4. Wodomierze muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dla wody pitnej oraz aktualne zatwierdzenie typu lub deklarację zgodności.
5. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu gwarancję na wodomierze na okres nie krótszy niż 5 lat od daty dostawy.
6. Wspólny słownik zamówień: CPV 38421100-3 - wodomierze
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji-zgodnie z poniższym harmonogramem:
od 01.02.2011 r. do 31.03.2011 r. w ilości 310 sztuk ( 300 sztuk DN 20, i 10 sztuk DN 15) uszczelki wodomierzowe DN 20-1650 sztuk, DN 15-40 sztuk, oraz 1000 sztuk opasek plombujących numerowanych DN 20 i 15 sztuk opasek plombujących numerowanych DN 15
od 01.04.2011 r. do 30.06.2011 r. w ilości 300 sztuk DN 20
od 01.07.2011 r. do 30.07.2011 r. w ilości 200 sztuk DN 20
8. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
9. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
11. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
12. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i oświadcza o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 (zawarte jest na formularzu załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena ofertowa – 100%.
14. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 20.01.2011 r. godz.12:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.01.2011 r. godz.12:15 w siedzibie Zamawiającego.
DYREKTOR
Małgorzata Komuda-Ołowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-01-13 14:14:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-01-13 14:21:40)