Ogłoszenie
Halinów, dnia 04.12.2013 r.
ZK.341–12/2013
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk odpadów o kodach: 19 08 01 – skratki oraz 19 08 02 – zawartość piaskowników wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie”
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
-
Przedmiotem zamówienia jest transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk odpadów
o kodach: 19 08 01 – skratki oraz 19 08 02 – zawartość piaskowników wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie. - Przewidywana ilość w/w odpadów wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków wyniesie: skratki do 90 Mg/rok, zawartość piaskowników do 70 Mg/rok.
- Wspólny słownik zamówień: (CPV) 90512000-9, 90513000-6.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
- Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
- Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
- Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają zezwolenia do wykonywania działalności określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi przez Zamawiającego oraz dysponują pojemnikami o pojemności 1100L (typu bóbr) na w/w odpady.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1
i 2 „pzp”).
-
Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
- Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Kopie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331, z póżn. zm.) (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
-
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ. - Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
-
Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie
ul. Józefa Piłsudskiego 77,
05-074 Halinów
w terminie do dnia 12.12.2013 r. godz. 10:00 z napisem na kopercie :
„ Transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk odpadów o kodach : 19 08 01-skratki
oraz 19 08 02-zawartośc piaskowników wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie”
14 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2013 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor
Małgorzata komuda-Ołowska