Ogłoszenie
Halinów, dnia 10.07.2014 r.
ZK.211.08.2014
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 207 000 euro na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t.j Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Regeneracja studni głębinowych Nr 1 oraz nr 2 na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wielgolas Duchnowski w Gminie Halinów”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl, bądź uzyskać od Zamawiającego zgodnie z art. 42 ust. 2 „pzp”.
- Przedmiotem zamówienia są:
Regeneracja studni głębinowych Nr 1 oraz Nr 2 o głębokości 34 m oraz 34,5 m na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wielgolas Duchnowski w Gminie Halinów, polegająca na konserwacji (czyszczeniu) oraz regeneracji studni.
Charakterystykę studni przeznaczonych do czyszczenia zawierają:
2.1 Ocena stanu technicznego studni załącznik nr 5 do SIWZ.
2.2 Karta informacyjna o planowanym przedsięwzięciu – załącznik nr 7 do SIWZ.
2.3 Operat wodno – prawny – załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Czynności związane z ekologiczną pneumoimpulsową regeneracją każdej ze studni głębinowych, w szczególności obejmują:
3.1 Badanie wydajności studni przed czyszczeniem.
3.2 Pomiar głębokości studni.
3.3 Czyszczenie studni głębinowej przy pomocy szlamowania polegającego na wydobyciu z dna studni nagromadzonego iłu i drobnego piasku.
3.4 Tłokowanie studni głębinowej.
3.5 Pompowanie oczyszczające studni.
3.6 Badanie wydajności studni po czyszczeniu.
3.7 Chemiczne czyszczenie wody.
3.8 Sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac w tym wizualizacja studni przy pomocy kamery.
4. Po wykonaniu regeneracji Wykonawca zleci akredytowany pobór wody oraz zleci badania wody za pośrednictwem akredytowanego laboratorium posiadającego udokumentowany system jakości prowadzonych badań przez Państwową Inspekcję Sanitarną.
5. Wykonawca zapewni technologa posiadającego stosowne doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do podniesienia wydajności studni do min. 80%, przy czym zalecana wydajność to 100%.
7. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na należyte wykonanie zadania.
8. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45232430-5
9. Prace związane z wykonaniem niniejszego zamówienia należy wykonać w porozumieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z załączonymi dokumentami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna.
11. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 01.08.2014 r.
12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
12.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
12.2 Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
12.3 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
13. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
13.1 Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
13.2 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331, z póżn. zm.) (Załącznik Nr 3).
13.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
13.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13.5 Potwierdzenie (referencje) wykonania pięciu prac w zakresie wiercenia (wykonania otworów geologicznych) czyszczenia lub renowacji studni głębinowych o głębokości co najmniej 25 m w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania w trybu przetargu nieograniczonego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie – załącznik nr 9 do SIWZ.
14. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
15. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena ofertowa – 100 %,
16. Środki na realizację zadania „Regeneracja studni głębinowych Nr 1 oraz nr 2 na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wielgolas Duchnowski w Gminie Halinów " mogą być finansowane ze środków UE z PROW – Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie, który znajduje się na zatwierdzonej liście operacji i oczekuje na dostępność środków finansowych.
17. Niniejsze prace są pracami przygotowawczymi do inwestycji pt. „Roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i rozbudowaniu Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wielgolas Duchnowski w Gminie Halinów”.
18. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie
ul. Józefa Piłsudskiego 77,
05-074 Halinów
w terminie do dnia 17.07.2014 r. godz. 10.00
Z napisem na kopercie
Oferta w postępowaniu przetargowym :
„Regeneracja studni głębinowych Nr 1 oraz nr 2 na Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wielgolas Duchnowski w Gminie Halinów”
19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.07.2014 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie
Małgorzata Komuda-Ołowska