Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. ? kan. wraz z osprzętem
Halinów, dnia 16.04.2012 r.
ZK 341–04/2012
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. – kan. wraz z osprzętem”
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej, skrętnej do inspekcji rurociągów wod. – kan. wraz z osprzętem, zwany dalej zestawem do inspekcji rur i kanałów wraz ze szkoleniem personelu zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu.
- Wspólny słownik zamówień: CPV 42997100-2.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
- Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
- Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na usługi uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5.
- Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
-
Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
- Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej trzech klientów, na realizację zamówienia powyżej 90 000 zł brutto, obejmującego dostawę fabrycznie nowej kamery do inspekcji wod.-kan. o zbliżonych paramertach.
- Kartę gwarancyjną, w której zostanie podany okres gwarancji na sprzęt i oprogramowanie, warunki naprawy, wymiany urządzenia, jego zespołów w tym należy ująć zakres prac gwarancyjnych oraz zespołów, które podlegają gwarancji.
-
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ. - Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
- Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
- Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 24.04.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :
„Dostawa fabrycznie nowej przenośnej kamery samojezdnej do inspekcji rurociągów wod. – kan. wraz z osprzętem”
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2012 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor
Małgorzata Komuda-Ołowska