Ogłoszenie

                                                                                                                         Halinów, dnia 20.11.2015 r.

 

ZK.211.13.2015

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77,

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 207 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

na zadanie pod nazwą:

„Transport i następnie unieszkodliwianie albo odzysk odpadów o kodach: 19 08 01 – skratki oraz 19 08 02 – zawartość piaskowników wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie”

 

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest transport i następnie unieszkodliwianie albo odzysk odpadów
    o kodach: 19 08 01 – skratki oraz 19 08 02 – zawartość piaskowników wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie.
  3. Przewidywana ilość w/w odpadów wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków wyniesie: skratki do 90 Mg/rok, zawartość piaskowników do 70 Mg/rok.
  4. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 90512000-9, 90513000-6.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna.
  6. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
  7. Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
  8. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. Posiadają zezwolenia do wykonywania działalności określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi przez Zamawiającego oraz dysponują pojemnikami o pojemności 1100L (typu bóbr) na w/w odpady.
    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
    3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1
      i 2 „pzp”).
  1. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
    1. Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
    2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4. Kopie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ.
    5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331, z póżn. zm.) (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

10.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 10 ppkt.10.2 i 10.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

  1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
    w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
  2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
  3. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
    Zakład Komunalny w Halinowie

      ul. Józefa Piłsudskiego 77,

      05-074 Halinów

      w terminie do dnia 30.11.2015 r. godz. 10:00 z napisem na kopercie :

 

„ Transport i następnie unieszkodliwianie albo odzysk odpadów o kodach : 19 08 01-skratki

oraz 19 08 02-zawartośc piaskowników wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie”

 

14 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2015 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

                                                                                                         

 

Wytworzył:
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie - Małgorzata Komuda-Ołowska
(2015-11-20)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2015-11-20 14:46:07)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2015-11-20 14:46:59)