Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Zakładu Komunalnego w Halinowie.
Halinów, dnia 11.12.2012 r.
ZK.341-23/2012
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów
Zakładu Komunalnego w Halinowie”
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 11 obiektów Zakładu Komunalnego w Halinowie, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaż energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz.625 z póź. zm.). W chwili zawierania umowy z Zamawiającym na dostawę jw., Wykonawca winien posiadać umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i częściowych. Oferta musi być kompletna.
- Wspólny słownik zamówień: CPV 65.30.00.00-6 – przesył energii elektrycznej i podobne usługi
- Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
- Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej tj. do obiektów Zamawiającego,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
- Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 „pzp” oraz o braku podstaw do wykluczenia (zawarte jest w oświadczeniu wykonawcy które stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ).
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla obiektu Zamawiającego lub oświadczenie o podpisanej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
- Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży Wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
-
Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie
ul. Józefa Piłsudskiego 77
05-074 Halinów w terminie do dnia 19.12.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie:
„Oferta w postępowaniu na kompleksową dostawę energii elektrycznej do obiektów
Zakładu Komunalnego w Halinowie”
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.12.2012 godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor
mgr inż. Małgorzata Komuda-Ołowska
Załącznik