☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

 

 

Halinów, dnia 04.12.2013 r.

ZK 341–11/2013

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77,

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

na zadanie pod nazwą:

„Transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk komunalnych osadów ściekowych
- kod 19 08 05 wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie”

 

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk komunalnych osadów ściekowych – kod 19 08 05 wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie.
  3. Przewidywana ilość osadów ściekowych wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków wyniesie do
    1200 Mg /rok.
  4.    Komunalne osady ściekowe należy poddawać unieszkodliwianiu bądź odzyskowi, z wyłączeniem procesu odzysku R10.
  5.    Ewentualne badania fizyko – chemiczne osadu wykonuje na własny koszt Wykonawca.
  6.    Uwodnienie osadu wynosi około 75-85 %.
  7. Wspólny słownik zamówień: CPV 90513700-3, 90513800-4.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
  9. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
  10. Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
  11. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy

12.1 Posiadają zezwolenia do wykonywania działalności określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ
w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi przez Zamawiającego oraz dysponują pojemnikami typu KP-7 na w/w osad.

12.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

12.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 „pzp”).

  1.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej  wymienione dokumenty:
    1. Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż
      3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4. Kopie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami określonej ust. 1 rozdział II niniejszej SIWZ.
    5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331, z póżn. zm.) (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

 

  1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
    w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
  2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
  3. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
  4. Zakład Komunalny w Halinowie ul. Józefa Piłsudskiego 77, 05-074 Halinów w terminie do dnia 12.12.2013 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :

 

„Transport oraz unieszkodliwianie bądź odzysk komunalnych osadów ściekowych
- kod 19 08 05 wytwarzanych przez Zakład Komunalny w Halinowie”

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2013 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.

Dyrektor

Małgorzata Komuda-Ołowska

Wytworzył:
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie - Małgorzata Komuda- Ołowska
(2013-12-04)
Udostępnił:
Michał Warda
(2013-12-04 14:38:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Michał Warda
(2013-12-04 14:40:40)

 
 
liczba odwiedzin: 1569108

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X