☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dostawa, montaż, podłączenie oraz wykończenie kontenerowego zaplecza biurowego, zgodnie z projektem budowlano ? wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Hal

                                                                                            Halinów, dnia 29.08.2011 r.

ZK.341–16/2011
 
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie,
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Dostawa, montaż, podłączenie oraz wykończenie kontenerowego zaplecza biurowego, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Zamówienie dotyczy:
2.1 Dostawy fabrycznie nowych kontenerów zaplecza biurowego o powierzchni użytkowej 212,53 m2 dla Zakładu Komunalnego w Halinowie, dz. o nr ewid. 102, Halinów, gm. Halinów.
2.2 Montażu kontenerów zaplecza biurowego.
2.3 Podłączenia kontenerów.
2.4 Wykończenia zaplecza biurowego:
2.4.1 Wykonania podłogi z paneli podłogowych, a w pomieszczeniach sanitarnych z płytek ceramicznych.
2.4.2 Wykonania ścian zewnętrznych.
2.4.3 Wykonania ścian działowych, wykończenia z płyt kartonowo – gipsowych oraz pomalowania.
2.4.4 Wykonania obróbek blacharskich.
2.4.5 Wyposażenia w stolarkę okienną i drzwiową.
2.4.6 Wykonania instalacji centralnego ogrzewania gazowego, wraz z wyposażeniem w grzejniki.
2.4.7 Wykonania wentylacji.
2.4.8 Wykonania wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz elektrycznej.
3. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45223820-0.
4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna.
5. Termin wykonania zamówienia: od 19.09.2011 r. do 03.11.2011 r.
6. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
7.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7.2 Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
7.3 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
a) Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
10. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
11. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:

 
Zakład Komunalny w Halinowie
      ul. 3 Maja 8,
      05-074 Halinów
w terminie do dnia 13.09.2011 r. godz.13.00
Z napisem na kopercie
Oferta w postępowaniu przetargowym pt:
 
„Dostawa, montaż, podłączenie oraz wykończenie kontenerowego zaplecza biurowego, zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym budowy budynku kontenerowego, usługowego siedziby Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
 
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.09.2011 r. godz.13.15 w siedzibie Zamawiającego.
 
 
                                                          Dyrektor
                                                          Małgorzata Komuda-Ołowska

 

SPECFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, RZUTY,  INSTALACJE ELEKTRYCZNE,  INSTALACJA SANITARNA, INSTALACJA SANITARNA-RYSUNKI, PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY, RZUT PARTERU,  KOSZTORYS

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-08-29 18:12:17)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-08-31 14:32:05)
 
 
liczba odwiedzin: 1568764

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X