Ogłoszenie
ZK.211.03.2016
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5 225 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej w ul. Stołecznej, Gmina Halinów”
Wspólny Słownik Zamówień:
45232410-9
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl, bądź uzyskać od Zamawiającego zgodnie z art. 42 ust. 2 „pzp”.
2. Przedmiotem zamówienia są:
„Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej w ul. Stołecznej, Gmina Halinów”
3. Wspólny słownik zamówień: 45232410-9
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna.
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2016 r.
6. Wadium jest wymagane w kwocie 15 000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Halinowie nr 43 8019 0000 2001 0201 0027 0005.
7. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
8.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.2 Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym
i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
8.3 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
9. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
9.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ).
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej dwóch inwestorów, na realizację zamówienia, obejmującego wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o długości i średnicy odpowiadających co najmniej wartościom wskazanym w SIWZ.
- Kosztorys ofertowy, wykonany na podstawie obmiarów wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 10 do SIWZ).
- Zaakceptowaną kartę gwarancyjną na roboty budowlane (Załącznik Nr 11 do SIWZ).
- Zaparafowany wzór umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności i podstawy do dysponowania tymi osobami, w szczególności kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności sanitarnej Załącznik Nr 13 do SIWZ).
- Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
- Aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Ze względu na planowane od początku września 2016 r. prace budowlane związane z przebudową drogi powiatowej nr 2201W Konik Nowy – Długa Kościelna, ul. Stołeczna w Józefinie, na odcinku od drogi krajowej nr 2 do km 0 +585 Zamawiający zastrzega termin wykonania robót budowlanych wskazany w rozdziale III SIWZ.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 9.2-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
11. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena ofertowa – 90 %,
- okres gwarancji – 10 %
11.1.Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Do porównania ofert w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
Kryterium cena – 90%
Najniższa cena ofert brutto
Ocena punktowa = --------------------------------------------- x 90 pkt
Cena brutto oferty badanej
Do porównania ofert w kryterium okres gwarancji zostanie zastosowana następująca zasada:
Kryterium okres gwarancji – 10%
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji:
- mniej niż 4 lata gwarancji – otrzyma 0 punktów
- 4 lata gwarancji – otrzyma 5 punktów
- 5 lat gwarancji i więcej – otrzyma 10 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w „pzp” i SIWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niniejszym rozdziale kryterium wyboru ofert.
Obliczenia będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie
ul. Józefa Piłsudskiego 77,
05-074 Halinów
w terminie do dnia 16.06.2016 r. godz. 10.00
Z napisem na kopercie:
Oferta w postępowaniu przetargowym pt:
„Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej w ul. Stołecznej, Gmina Halinów”
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2016 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor