☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacja o wynikach z II etapu naboru na stanowisko Podinspektor ds. technologicznych i ochrony środowiska.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko

 

Podinspektor ds. technologicznych i ochrony środowiska

 

Do II etapu naboru na stanowisko Podinspektor ds. technologicznych i ochrony środowiska przystąpiło trzech kandydatów, którzy zostali zakwalifikowani do ww. etapu.

Po zakończeniu postępowania konkursowego w wyniku zakończenia naboru kandydatów na ww. stanowisko spośród kandydatów spełniających warunki w ogłoszeniu oraz po przeprowadzeniu testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej decyzją Dyrektora Zakładu została wybrana:

 

Pani Magdalena Wysokińska         -zam. Brzeziny

 

 

Zostały zastosowane następujące metody naboru:

 

- weryfikacja dokumentów zawartych w aplikacji z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu,

- test w zakresie znajomości prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o odpadach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy
o dozorze technicznym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym.

- rozmowa kwalifikacyjna, której celem było nawiązanie bezpośredniego kontaktu
z kandydatem oraz ocena kandydata poprzez zadawanie pytań .

 

Uzasadnienie wyboru:

 

Pani Magdalena Wysokińska spełniła wszystkie kryteria określone w ogłoszeniu. Kandydatka wykazała się odpowiednim przygotowaniem merytorycznym i uzyskała najwyższy wynik
spośród kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu w ogólnej ocenie podczas przeprowadzonego testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Dyrektor

mgr inż. Małgorzata Komuda Ołowska

Wytworzył:
Michał Warda
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2012-09-25 13:45:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2012-09-25 13:47:20)
 
 
liczba odwiedzin: 1568412

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X