Halinów, dnia 26.01.2010 r.
ZK 341–01/10
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 125 000 euro
na podstawie ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
„Dostawa używanej koparko-ładowarki”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Halinowie .
3. Minimalne parametry techniczne maszyny:
- typ: koparko-ładowarki: kołowa,
- rok produkcji: nie wcześniej niż 2007 rok,
- przebieg: do 850 mth,
- Silnik wysokoprężny o mocy min. 90-100 KM,
- ciężar całkowity do 8 - 12t,
- napęd hydrauliczny na 4 koła,
- stan techniczny: dobry,
- długość ramienia min. 6m,
- maksymalna głębokość kopania min. 5,8 m,
- ogumienie w stanie umożliwiającym min 1 rok eksploatacji,
- wyposażenie: osprzęt ładowarki - łyżka pływająca o pojemności do 1 m3 wielofunkcyjna (możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania), dzielona, widły; osprzęt koparki
z szybkim montażem - tył teleskop, szybkozłącze, łyżka skarpówka o szerokości min. 150 cm, łyżka o pojemności 0,6 i 0,4 m3.
z szybkim montażem - tył teleskop, szybkozłącze, łyżka skarpówka o szerokości min. 150 cm, łyżka o pojemności 0,6 i 0,4 m3.
- kabina zamknięta i ogrzewana,
- skrzynia biegów manualna,
- układ kierowniczy - wspomaganie hydrauliczne,
- wszystkie urządzenia sterowane z kabiny,
- licznik motogodzin musi posiadać nienaruszone plomby,
- aktualny przegląd techniczny,
- maszyna oryginalna, kompletna, sprawna technicznie z wykasowanymi luzami na głównym ramieniu koparki, z usuniętymi wyciekami z jednostki napędowej, skrzyni biegów i hydrauliki,
- pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych min. światła robocze, lusterka wsteczne, lampy ostrzegawcze, trójkąt odblaskowy,
- wycieraczki na przedniej i tylnej szybie,
- dopuszczenie do ruchu po polskich drogach,
- gwarancja min. 12 miesięcy,
- możliwość serwisu w okresie gwarancji i przyjazd na miejsce do 3 dni od daty zgłoszenia,
- możliwość serwisu pogwarancyjnego i przyjazd na miejsce do 14 dni od daty zgłoszenia,
- dostawa do siedziby odbiorcy i szkolenie wyznaczonych pracowników na koszt dostawcy,
- przed zakupem koparki zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy sprzętu przez wytypowanego operatora.
4. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 43260000- Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna
6. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.
7. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 PZP).
9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
10. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena ofertowa – 80 %,
- liczba przepracowanych motogodzin – 20 %.
12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 03.02.2010 r. do godz. 10.00.
Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 03.02.2010 r. do godz. 10.00.
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.02.2010 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor
Małgorzata Komuda-Ołowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2010-01-26 15:18:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2010-01-26 15:22:30)