Halinów, dnia 04.08.2009 r.
ZK 341–06/09
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie,
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm. )
na zadanie pod nazwą:
„Stacja Uzdatniania Wody w Okuniewie
- montaż zestawu pompowego II0 i pompy płucznej”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu Stacji Uzdatniania Wody w Okuniewie polegającego na montażu zestawu pompowego II0 i pompy płucznej wraz z niezbędnymi instalacjami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlanym „Stacja Uzdatniania Wody w Okuniewie-montaż zestawu pompowego II0 i pompy płucznej”.
4. Użyte w dokumentacji projektowej materiały o nazwach handlowych tam zawartych, nie są obligatoryjne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych, pod warunkiem że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej.
5. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia są informacje i dokumenty przekazane przez Zamawiającego oraz wizja lokalna przeprowadzona na obiekcie, której koszty nie obciążają Zamawiającego.
7. Wspólny słownik zamówień: CPV 45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
9. Wymagany termin realizacji: w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.
10. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
11. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj. wykonali podobne usługi w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu;
3) Posiadają niezbędne uprawnienia w zakresie wymaganego zakresu usług oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
4) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
12. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawcaspełnił.
13. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie IV ust. 1 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych usług zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch usług z należytą starannością (np. referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót);
2) kserokopię niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wg wymaganych branż.
14. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena ofertowa – 100%.
15. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego: Zakład Komunalny
w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 25.08.2009 r. do godz. 10.00.
w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 25.08.2009 r. do godz. 10.00.
16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.2009 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
Dyrektor Zakładu
Małgorzata Komuda-Ołowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2009-08-04 14:00:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2009-08-04 14:15:28)