Halinów, 13.12.2017 r.
ZK.062.230.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakład Komunalny w Halinowie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na zadanie pn:
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
Opis przedmiotu zamówienia
-
Słowniczek:
- Urządzenia - wymienione w punktach 2.1 – 2.2 rozumiemy: przedmioty umożliwiające wykonanie określonego procesu, często stanowiące zespół połączonych ze sobą części stanowiących funkcjonalną całość, służące do określonych celów, mające określoną formę budowy w zależności od spełnianych parametrów pracy i celu przeznaczenia.
- Naprawa - usługa umożliwiająca przywrócenie właściwości użytkowych uszkodzonym ogniwom lub pojedynczym zespołom urządzenia w wyniku regeneracji lub wymiany zużytych części.
- Remont - przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) urządzenia.
Remont w którego skład wchodzi również naprawa, jeśli jest to wymagane dzielimy na:
1.3.1 bieżący – polegający na wykonywaniu okresowych przeglądów i prowadzeniu prac konserwatorsko-profilaktycznych, niezbędnych dla utrzymania w sprawności urządzenia. W ramach tego typu remontu wykonywane będą co najmniej następujące czynności: dojazd serwisu do obiektu, demontaż dmuchawy, sprawdzenie stanu technicznego dmuchaw, wykonanie pomiarów rezystencji, sprawdzenie stanu łożyskowania i uszczelnień oraz uzupełnienie lub wymianę oleju w komorach przekładni, wymiana filtrów (przy pierwszym przeglądzie), montaż dmuchawy.
1.3.2 interwencyjny – wykonywany w przypadku wystąpienia uszkodzeń spowodowanych różnymi, zazwyczaj nagłymi powodami tzw. awarie. W ramach tego typu remontu wykonywane będą czynności według stwierdzonego stanu technicznego co najmniej w zakresie takim jak remont kapitalny.
- kapitalny – polegający na wymianie i/lub naprawie wszystkich zużytych, zniszczonych albo uszkodzonych elementów urządzenia. Remont kapitalny wykonywany jest, na zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku gdy remont bieżący (przegląd) wykaże taką konieczność. W ramach tego remontu wykonywany będzie co najmniej: dojazd serwisu do obiektu; demontaż/montaż urządzeń na terenie obiektu; wymiany uszczelnień mechanicznych, ułożyskowania (łożysk), o-ringów, oleju; uruchomienie urządzeń w obiekcie. W przypadku stwierdzenia konieczności, należy dokonać również w ramach tego remontu przezwojenia silnika urządzenia, przeprowadzić regenerację części lub wymienić zużyte/uszkodzone części na nowe, a także wykonać inne, niezbędne prace, do prawidłowego funkcjonowania urządzenia. W przypadku uszkodzenia części, której regeneracja będzie niemożliwa, Zamawiający zapewnia dostawę części do wymiany.
1.4 Cena podstawowa remontu bieżącego – koszt wykonania remontu bieżącego (przeglądu). Wszelkie materiały eksploatacyjne zapewni na własny koszt Wykonawca, które muszą być nowe i rekomendowane przez producenta danego urządzenia.
1.5 Cena podstawowa remontu kapitalnego lub interwencyjnego (równoważne) - koszt wykonania remontu kapitalnego lub interwencyjnego, równoważnych względem siebie co do zakresu. Cena nie zawiera kosztu zakupu części innych niż materiałów eksploatacyjnych, w tym w szczególności: uszczelnień mechanicznych, łożysk (ułożyskowania), pierścieni uszczelniających, tulei, elementów wyrównawczych. Wszelkie materiały eksploatacyjne muszą być nowe i rekomendowane przez producenta danego urządzenia.
- Umowa- podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia na realizację zadania pt: Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie, w ramach zamówienia do 30 000 euro zgodnie z § 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i napraw określonych w pkt. 1.2 - 1.3 urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
- Dmuchawa ROBOX ES25/1P – szt. 6, zamontowane na Oczyszczalnia Ścieków w Długiej Kościelnej
-
Dmuchawa DELTA BLOWER – szt. 1, zamontowana na Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej
- Zakres wykonywanych prac obejmuje:
Remont i naprawę urządzeń wskazanych w pkt. od 2.1 do 2.2 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w pkt. 1.2 - 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.
4. Remont bieżący (przegląd) dla urządzeń wymienionych w pkt. 2.1 będzie wykonywany dwa razy w roku, dla urządzeń wymienionych w pkt. 2.2 raz w roku.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, częściowych i przewidujących odmienny niż w niniejszym zapytaniu sposób wykonania zamówienia.
Ofertę cenową prosimy przesłać do dnia 20.12.2017 r. do godz. 14:00 na mail magdalenaboguszewska@zakladkomunalny.pl.
Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Magdaleną Boguszewską – Inspektor ds. technologicznych i ochrony środowiska, tel. (22) 760 40 15 w. 392.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy
Dyrektor
/-/ Małgorzata Komuda - Ołowska