☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Halinów, dnia 26.11.2009 r.

ZK.341–15/09
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
1.      Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2.      Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i przeglądów pomp
i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie:
1)      pompy KSB typ Amarex NF 80-220/044 ULG-180 nr fabryczny 39100131 szt.4 zamontowane
w komorach bezodpływowych
2)      pompy KSB typ Amarex KRTF-50210/032 UH-70 szt.2 nr partii 2001160 pompy pulpy piaskowej
3)      pompy Hidrostal DO4M-EMU1 +DN007x4+GSEq+NU1A30 szt.4 nr fabryczny
4)      mieszadła ABSRW 4024A 30/8EC szt.3
5)      pomp Grundfos SV 024B1 zamontowanych w przepompowniach ścieków szt. 4
6)      pomp CP3085 zamontowanych w przepompowni ścieków szt. 2
7)      pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 5.
2.      Zakres wykonywanych prac obejmuje:
1)      dojazd serwisu do obiektu,
2)      demontaż/montaż pompy i/lub mieszadła na terenie obiektu,
3)      remont urządzenia, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby,
4)      weryfikację ,segregację i czyszczenie elementów,
5)      wymianę uszczelnień mechanicznych łożysk, o-ringów, oleju,
6)      malowanie powierzchni zewnętrznych pompy,
7)      uruchomienie pompy i/lub mieszadła po naprawie w obiekcie,
8)      materiały eksploatacyjne,
9)      przegląd okresowy w/w urządzeń.
3.      Wspólny słownik zamówień: (CPV) 50.51.11.00-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
4.      Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Oferta musi być kompletna
5.      Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
6.      Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
7.      Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)      Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
3)      Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
9.      Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
1)      Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
2)      Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
11. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 07.12.2009 r. do godz. 15.00.
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2009 r. o godz. 15.15 w siedzibie Zamawiającego.

Dyrektor
Małgorzata Komuda-Ołowska

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wytworzył:
Udostępnił:
Radosław Szpicki
(2009-11-26 19:15:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Szpicki
(2009-12-03 12:36:34)
 
 
liczba odwiedzin: 1568811

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X