☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie

                                                                                    Halinów, dnia 28.11.2011 r.

ZK.341–23/2011
 
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie,
05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro na podstawie
ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(t. j. Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759  z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów napraw i przeglądów dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie:
3. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów określonych w rozdz. II ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
3.1.Dmuchawa ROBOX ES25/1P – szt. 6, zamontowane na Oczyszczalnia Ścieków w  Długiej Kościelnej
3.2.Dmuchawa DELTA BLOWER – szt. 1, zamontowana na Oczyszczalni Ścieków wDługiej Kościelnej
4. Zakres wykonywanych prac obejmuje:
Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.2 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.
5. Remont bieżący (przegląd) dla urządzeń wymienionych w pkt. 2.1 opisu przedmiotu zamówienia będzie wykonywany dwa razy w roku, dla urządzenia wymienionego w pkt. 2.2 raz w roku.
6.  Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45.25.92.00-9 Usługi remontów i konserwacji zakładów oczyszczania.
7. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i częściowych. Oferta musi być kompletna
8. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
9.  Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
10. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
3)  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
12. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty  poniżej wymienione dokumenty:
1)  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.
14. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
15.Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
     Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia   
     06.12.2011 r. godz. 10.00 z napisem na kopercie :
 
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
 
16.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2011 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
 
                                              DYREKTOR
                                              Małgorzata Komuda-Ołowska
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-11-28 12:45:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-11-28 12:51:08)
 
 
liczba odwiedzin: 1568776

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X