☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

ZAPYTANIE OFERTOWE

      Zakład Komunalny w Halinowie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na zadanie pn:

„Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych

w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Słowniczek:
    1. Urządzenia - wymienione w punktach 2.1 – 2.18 rozumiemy: przedmioty umożliwiające wykonanie określonego procesu, często stanowiące zespół połączonych ze sobą części stanowiących funkcjonalną całość, służące do określonych celów, mające określoną formę budowy w zależności od spełnianych parametrów pracy i celu przeznaczenia.
  2. Naprawa -  usługa umożliwiająca przywrócenie właściwości użytkowych uszkodzonym ogniwom lub pojedynczym zespołom urządzenia w wyniku regeneracji lub wymiany zużytych części.
  3. Remont - przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) urządzenia.

Remont w którego skład wchodzi również naprawa, jeśli jest to wymagane dzielimy na:

1.3.1    bieżący – polegający na wykonywaniu okresowych przeglądów jeden raz w roku i prowadzeniu prac konserwatorsko-profilaktycznych, niezbędnych dla utrzymania w sprawności urządzenia. W ramach tego typu remontu wykonywane będą co najmniej następujące czynności: dojazd serwisu do obiektu, demontaż pompy/mieszadła, sprawdzenie stanu technicznego pomp/mieszadeł, wykonanie pomiarów rezystencji, sprawdzenie stanu łożyskowania i uszczelnień oraz uzupełnienie lub wymianę oleju w komorach przekładni, montaż pompy/mieszadła.

1.3.2    interwencyjny – wykonywany w przypadku wystąpienia uszkodzeń spowodowanych różnymi, zazwyczaj nagłymi powodami tzw. awarie. W ramach tego typu remontu wykonywane będą czynności według stwierdzonego stanu technicznego co najmniej w zakresie takim jak remont kapitalny.

  1. kapitalny – polegający na wymianie i/lub naprawie wszystkich zużytych, zniszczonych albo uszkodzonych elementów urządzenia. Remont kapitalny wykonywany jest, na zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku gdy remont bieżący (przegląd) wykaże taką konieczność. W ramach tego remontu wykonywany będzie co najmniej: dojazd serwisu do obiektu; demontaż/montaż urządzeń na terenie obiektu; wymiany uszczelnień mechanicznych, ułożyskowania (łożysk), o-ringów, oleju; uruchomienie urządzeń w obiekcie. W przypadku stwierdzenia konieczności, należy dokonać również w ramach tego remontu przezwojenia silnika urządzenia, przeprowadzić regenerację części lub wymienić zużyte/uszkodzone części na nowe, a także wykonać inne, niezbędne prace, do prawidłowego funkcjonowania urządzenia. W przypadku uszkodzenia części, której regeneracja będzie niemożliwa, Zamawiający zapewnia dostawę części do wymiany.
  2.  Cena podstawowa remontu bieżącego – koszt wykonania remontu bieżącego (przeglądu). Wszelkie materiały eksploatacyjne zapewni na własny koszt Wykonawca, które muszą być nowe i rekomendowane przez producenta danego urządzenia.
  3.  Cena podstawowa remontu kapitalnego lub interwencyjnego (równoważne) - koszt wykonania remontu kapitalnego lub interwencyjnego, równoważnych względem siebie co do zakresu. Cena nie zawiera kosztu zakupu części innych niż materiały eksploatacyjne, w tym w szczególności: uszczelnień mechanicznych, łożysk (ułożyskowania), o-ringów. Wszelkie materiały eksploatacyjne muszą być nowe i rekomendowane przez producenta danego urządzenia.
  4.  Umowa- podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia na realizację zadania pt: Remonty, w tym naprawy i przeglądy  pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie, w ramach zamówienia poniżej 30 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
  5. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i napraw określonych w pkt. 1.2 i 1.3,  urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
  6.  pompy Amarex NF 80-220/044 ULG-180 szt. 1

2.2 pompy Amarex KRTF-50210/032 UH-70 szt. 1

2.3 pompy Hidrostal DO4M-EMU1 + DN007x4 + GSEq + NU1A30, szt. 6

2.4 mieszadła ABS RW 4024 A30/8EC, szt. 3

2.5 pompy ściekowe Grundfos SV 024B1 szt. 1

2.6 pompy ściekowe CP3085 szt. 1
2.7 pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 6

2.8 pompy FLYGT CP 3127HT, szt. 1

2.9 pompy FLYGT NP 3127HT, szt. 1

2.10 pompy GCA 6.03, szt. 1

2.11  pompy Grundfos SEV 80, szt. 1

2.12  pompy 80PJM130, szt. 1

2.13  pompy SP 77-2 MS6000 Grundfos, szt. 1

2.14 pompy SL1.80.80.55.A.4.51D.B, szt. 1

2.15 pompy SLV.80.80.15.A.4.50D, szt. 1

2.16 pompy SEV.80.80.11.4.50D, szt. 1

2.17 pompy SLV.80.80.22.A.4.50D, szt. 1

2.18 pompy NP. 3085, szt. 1

  1. Zakres wykonywanych prac obejmuje:

Remont urządzeń wskazanych w ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.18 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w ust. 1, pkt. 1.2 - 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, częściowych i przewidujących odmienny niż w niniejszym zaproszeniu sposób wykonania zamówienia.
  2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

II Sposób złożenia oferty

Ofertę cenową prosimy przesłać do dnia 20.12.2017 r. do godz. 14:00 na mail magdalena.boguszewska@zakladkomunalny.pl

Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Magdaleną Boguszewską – Inspektor ds. technologicznych i ochrony środowiska tel. 22 760 40 15 w. 392.

 

Załączniki:

Nr 1 – Formularz ofertowy

Nr 2 – wzór umowy.

Dyrektor

 /-/ Małgorzata Komuda - Ołowska

Wytworzył:
Dyrektor Zakładu Komunalnego - Małgorzata Komuda-Ołowska
(2017-12-15)
Udostępnił:
Monika Doleżał-Prus
(2017-12-15 15:58:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Monika Doleżał-Prus
(2017-12-15 15:59:15)
 
 
liczba odwiedzin: 1568870

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X