ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakład Komunalny w Halinowie zwraca się z prośbą o złożenie oferty na zadanie pn:
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
Opis przedmiotu zamówienia
-
Słowniczek:
- Urządzenia - wymienione w punktach 2.1 – 2.18 rozumiemy: przedmioty umożliwiające wykonanie określonego procesu, często stanowiące zespół połączonych ze sobą części stanowiących funkcjonalną całość, służące do określonych celów, mające określoną formę budowy w zależności od spełnianych parametrów pracy i celu przeznaczenia.
- Naprawa - usługa umożliwiająca przywrócenie właściwości użytkowych uszkodzonym ogniwom lub pojedynczym zespołom urządzenia w wyniku regeneracji lub wymiany zużytych części.
- Remont - przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) urządzenia.
Remont w którego skład wchodzi również naprawa, jeśli jest to wymagane dzielimy na:
1.3.1 bieżący – polegający na wykonywaniu okresowych przeglądów jeden raz w roku i prowadzeniu prac konserwatorsko-profilaktycznych, niezbędnych dla utrzymania w sprawności urządzenia. W ramach tego typu remontu wykonywane będą co najmniej następujące czynności: dojazd serwisu do obiektu, demontaż pompy/mieszadła, sprawdzenie stanu technicznego pomp/mieszadeł, wykonanie pomiarów rezystencji, sprawdzenie stanu łożyskowania i uszczelnień oraz uzupełnienie lub wymianę oleju w komorach przekładni, montaż pompy/mieszadła.
1.3.2 interwencyjny – wykonywany w przypadku wystąpienia uszkodzeń spowodowanych różnymi, zazwyczaj nagłymi powodami tzw. awarie. W ramach tego typu remontu wykonywane będą czynności według stwierdzonego stanu technicznego co najmniej w zakresie takim jak remont kapitalny.
- kapitalny – polegający na wymianie i/lub naprawie wszystkich zużytych, zniszczonych albo uszkodzonych elementów urządzenia. Remont kapitalny wykonywany jest, na zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku gdy remont bieżący (przegląd) wykaże taką konieczność. W ramach tego remontu wykonywany będzie co najmniej: dojazd serwisu do obiektu; demontaż/montaż urządzeń na terenie obiektu; wymiany uszczelnień mechanicznych, ułożyskowania (łożysk), o-ringów, oleju; uruchomienie urządzeń w obiekcie. W przypadku stwierdzenia konieczności, należy dokonać również w ramach tego remontu przezwojenia silnika urządzenia, przeprowadzić regenerację części lub wymienić zużyte/uszkodzone części na nowe, a także wykonać inne, niezbędne prace, do prawidłowego funkcjonowania urządzenia. W przypadku uszkodzenia części, której regeneracja będzie niemożliwa, Zamawiający zapewnia dostawę części do wymiany.
- Cena podstawowa remontu bieżącego – koszt wykonania remontu bieżącego (przeglądu). Wszelkie materiały eksploatacyjne zapewni na własny koszt Wykonawca, które muszą być nowe i rekomendowane przez producenta danego urządzenia.
- Cena podstawowa remontu kapitalnego lub interwencyjnego (równoważne) - koszt wykonania remontu kapitalnego lub interwencyjnego, równoważnych względem siebie co do zakresu. Cena nie zawiera kosztu zakupu części innych niż materiały eksploatacyjne, w tym w szczególności: uszczelnień mechanicznych, łożysk (ułożyskowania), o-ringów. Wszelkie materiały eksploatacyjne muszą być nowe i rekomendowane przez producenta danego urządzenia.
- Umowa- podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia na realizację zadania pt: Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie, w ramach zamówienia poniżej 30 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i napraw określonych w pkt. 1.2 i 1.3, urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
- pompy Amarex NF 80-220/044 ULG-180 szt. 1
2.2 pompy Amarex KRTF-50210/032 UH-70 szt. 1
2.3 pompy Hidrostal DO4M-EMU1 + DN007x4 + GSEq + NU1A30, szt. 6
2.4 mieszadła ABS RW 4024 A30/8EC, szt. 3
2.5 pompy ściekowe Grundfos SV 024B1 szt. 1
2.6 pompy ściekowe CP3085 szt. 1
2.7 pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 6
2.8 pompy FLYGT CP 3127HT, szt. 1
2.9 pompy FLYGT NP 3127HT, szt. 1
2.10 pompy GCA 6.03, szt. 1
2.11 pompy Grundfos SEV 80, szt. 1
2.12 pompy 80PJM130, szt. 1
2.13 pompy SP 77-2 MS6000 Grundfos, szt. 1
2.14 pompy SL1.80.80.55.A.4.51D.B, szt. 1
2.15 pompy SLV.80.80.15.A.4.50D, szt. 1
2.16 pompy SEV.80.80.11.4.50D, szt. 1
2.17 pompy SLV.80.80.22.A.4.50D, szt. 1
2.18 pompy NP. 3085, szt. 1
- Zakres wykonywanych prac obejmuje:
Remont urządzeń wskazanych w ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.18 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w ust. 1, pkt. 1.2 - 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, częściowych i przewidujących odmienny niż w niniejszym zaproszeniu sposób wykonania zamówienia.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
II Sposób złożenia oferty
Ofertę cenową prosimy przesłać do dnia 20.12.2017 r. do godz. 14:00 na mail magdalena.boguszewska@zakladkomunalny.pl
Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Magdaleną Boguszewską – Inspektor ds. technologicznych i ochrony środowiska tel. 22 760 40 15 w. 392.
Załączniki:
Nr 1 – Formularz ofertowy
Nr 2 – wzór umowy.
Dyrektor
/-/ Małgorzata Komuda - Ołowska