Dostawa wodomierzy modularnych o magnetycznej transmisji oraz opasek plombujących numerowanych DN 20
Halinów, dnia 21.11.2012 r.
ZK 341–09/2012
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
( t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)
na zadanie pod nazwą:
Dostawa wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20 o magnetycznej transmisji
oraz opasek plombujących numerowanych DN 20.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy typ DN 20 w ilości 40 sztuk oraz 500 sztuk opasek plombujących numerowanych DN.
- Wspólny słownik zamówień: 38421100-3.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
- Wymagany termin realizacji:
- w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy DN 20 – 40 sztuk oraz 500 sztuk opasek plombujących numerowanych DN 20.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu rzeczowego umowy, gdy zaistnieją okoliczności określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uzasadniające zlecenie wykonania dostaw. W tym przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawy faktycznie zlecone i wykonane rozliczone według stawek wynikających z oferty. Rozszerzenie zakresu rzeczowego umowy będzie odbywać się na podstawie odrębnego zlecenia.
- Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
- Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
-
Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:
- Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ. - Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
- Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
- Zakład Komunalny w Halinowie ul. Józefa Piłsudskiego 77, 05-074 Halinów w terminie do dnia 28.11.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :
„Oferta w postępowaniu na dostawę wodomierzy modularnych JS 2,5 DN 20
o magnetycznej transmisji oraz opasek plombujących
numerowanych DN 20”
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2012 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
DYREKTOR
mgr. inż. Małgorzata Komuda-Ołowska
Załączniki: