Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie
Halinów, dnia 25.11.2011 r.
ZK.341–22/2011
Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 193 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)
na zadanie pod nazwą:
„Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów określonych w rozdz. II ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ, urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:
2.1 pompy KSB typ Amarex NF 80-220/044 ULG-180 szt.4 zamontowane w komorach bezodpływowych w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.2 pompy KSB typ Amarex KRTF-50210/032 UH-70 pompy pulpy piaskowej szt.2 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.3 pompy Hidrostal DO4M-EMU1 + DN007x4+GSEq+NU1A30 szt.6 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.4 mieszadła ABS RW 4024 A 30/8EC szt.3 zamontowane w komorach beztlenowych Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej,
2.5 pompy Grundfos SV 024B1 szt. 4 zamontowane w przepompowniach ścieków w miejscowości Halinów, ulica Dąbrowskiego szt. 2 oraz ulicy 3-go Maja szt. 2,
2.6 pompy CP3085 szt. 2 zamontowane w przepompowni ścieków w miejscowości Halinów, ulica Północna,
2.7 pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 6 zamontowane w stacji próżniowej w miejscowości Hipolitów, ulica Jałowcowa,
2.8 pompy FLYGT CP 3127HT, szt. 2 zamontowane na przepompowni w Hipolitowie, ulica Jałowcowa,
2.9 pompy FLYGT NP 3127HT, szt. 2 zamontowane w przepompowi w Hipolitowie, ulica Jałowcowa
3.Zakres wykonywanych prac obejmuje:
Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.9 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.
4. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 50.51.11.00-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna
6. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
7. Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
8. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
3) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
10. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej
wymienione dokumenty:
10.1 Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ.
10.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca,
wyszczególnionych w SIWZ.
12. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.
13. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. 3 Maja 8, 05-074 Halinów w terminie do dnia 05.12.2011 r.
godz. 10.00 z napisem na kopercie :
„Remonty i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych
w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2011 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
DYREKTOR
Małgorzata Komuda-Ołowska
Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2011-11-25 14:24:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2011-11-25 14:31:08)