☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie.

Halinów, dnia 04.12.2012 r.

ZK.341–19/2012

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77, ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r

. (t. j. Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759  z póź. zm.)

na zadanie pod nazwą:

„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych

w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”

 

  1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.
  1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów napraw i przeglądów dmuchaw zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie:
  2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów określonych w rozdz. II ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ  urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania:

3.1.Dmuchawa ROBOX ES25/1P – szt. 6, zamontowane na Oczyszczalnia Ścieków w  

      Długiej Kościelnej

3.2.Dmuchawa DELTA BLOWER – szt. 1, zamontowana na Oczyszczalni Ścieków w

      Długiej Kościelnej

  1. Zakres wykonywanych prac obejmuje:

Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.2 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. 1.3 opisu przedmiotu zamówienia.

  1. Remont bieżący (przegląd) dla urządzeń wymienionych w pkt. 2.1 opisu przedmiotu zamówienia będzie wykonywany dwa razy w roku, dla urządzenia wymienionego w pkt. 2.2 raz w roku.
  2. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45.25.92.00-9 Usługi remontów i konserwacji zakładów oczyszczania.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i częściowych. Oferta musi być kompletna
  4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
  5. Zamawiający informuje, że może udzielić zamówienia z wolnej ręki na wykonanie robót uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
  6. Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .
  3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
    z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.
  1. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty  

      poniżej wymienione dokumenty:

  1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy  (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

13. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie  

      spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży  

      wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.

14. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena – 100%.

15.Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Komunalny w Halinowie ul. Józefa Piłsudskiego 77, 05-074 Halinów w terminie do dnia    12.12.2012 r. do godz. 10.00 z napisem na kopercie :

 

„Remonty, w tym naprawy i przeglądy dmuchaw zamontowanych

w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie”

 

16.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2012 r. godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.

 

Dytrektor

mgr inż Małgorzata Komuda-Ołowska

 

Załącznik:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Wytworzył:
Michał Warda
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2012-12-04 12:20:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2012-12-04 12:30:22)
 
 
liczba odwiedzin: 1568749

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X