☰ Menu Prawe Menu ☰
Zakład Komunalny w Halinowie Sp. z o.o.

Poniedziałek 11.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wokół budynku biurowego, na dz. o nr ewid. 102 przy ulicy Józefa Piłsudskiego 77 w miejscowości Halinów

Halinów, dnia 21.03.2012 r.

ZK.341–02/2012

 

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Halinowie, 05-074 Halinów, ul. 3-go Maja 8,

ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5 000 000 euro na podstawie ustawy

Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)

na zadanie pod nazwą:

 „Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wokół budynku biurowego, na dz. o nr ewid. 102 przy ulicy Józefa Piłsudskiego 77 w miejscowości Halinów ”

 

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony www.bip.zakladkomunalny.pl lub nieodpłatnie odebrać w siedzibie Zamawiającego.

2.      Przedmiotem zamówienia są:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wokół budynku biurowego, na dz. o nr ewid. 102 przy ulicy Józefa Piłsudskiego 77 w miejscowości Halinów.

3.   Skrócony opis zamówienia:

3.1.Wykonanie wjazdu na teren posesji z kostki betonowej o wysokości 10 cm na podbudowie utwardzonej cementowo – piaskowej wg technologii zgodnej z normami i przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. Nr 109, poz 719).

3.2.Wykonanie dróg dojazdowych wraz z miejscami postojowymi z kostki brukowej o grubości 8 cm, dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5 x 5,0 m w ilości 10 szt. oraz jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5,0 m.

3.3.Wykonanie chodnika oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z barierką ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni utwardzenia 22,0 m2.

3.4.Wykonanie ogrodzenia panelowego w kolorze stalowym o długości 136,7 m na podmurówkach prefabrykowanych.

3.5. Automatyczna brama panelowa jednoskrzydłowa w kolorze stalowym przesuwna o szerokości 5 m (3 piloty zdalnego sterowania).

3.6. Dwie furtki w kolorze stalowym o szerokości 0,9 m (od ulicy Józefa Piłsudskiego i Dąbrowskiego).

3.7. Łączna powierzchnia utwardzenia 302,00 m2.

4. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 45111291-4.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi być kompletna.

6.   Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.

7.   Wadium nie jest wymagane. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

8.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

8.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

8.2  Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia .

8.3  Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 „pzp”.

9.   Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty poniżej wymienione dokumenty:

a)   Oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 przedmiotowej ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ,

b)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d) Pozytywne referencje otrzymane od przynajmniej trzech klientów, na realizację zamówienia powyżej 60 000 zł brutto każde, obejmującego wykonanie zagospodarowania terenu.

e)   Kosztorys ofertowy.

f)  Oświadczenie, w którym zostanie wskazany okres gwarancji na roboty budowlane i zastosowane materiały. 

10. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złoży wykonawca, wyszczególnionych w SIWZ.

11. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena ofertowa – 95 %,

- okres gwarancji – 5 %.

Oferty oceniane będą w skali 100 punktów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najwyższą sumę wyrażoną w punktach ceny oraz gwarancji.

12. Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego:

      Zakład Komunalny w Halinowie

      ul. 3 Maja 8,

      05-074 Halinów


w terminie do dnia  05.04.2012 r. godz. 10.00

Z napisem na kopercie

Oferta w postępowaniu przetargowym pt:

 

„Roboty budowlane polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu wokół budynku biurowego, na dz. o nr ewid. 102 przy ulicy Józefa Piłsudskiego 77 w miejscowości Halinów ”

13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.04.2012 r. godz. 10.15 w siedzibie  Zamawiającego.

 

                                                                   Dyrektor

                                                                  mgr inż.  Małgorzata Komuda - Ołowska

 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

KOSZTORYS ŚLEPY (OBMIARY)

KARTA GWARANCYJNA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT

PROJEKT NA BUDOWĘ OGRODZENIA DZIAŁKI

PROJEKT ZAMIENNY ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI

PROJEKT ZAMIENNY NA BUDOWĘ ZJAZDU PUBLICZNEGO cz. I

PROJEKT ZAMIENNY NA BUDOWĘ ZJAZDU PUBLICZNEGO cz. II

PROJEKT ZAMIENNY NA BUDOWĘ ZJAZDU PUBLICZNEGO cz. III

Wytworzył:
Udostępnił:
Klaudia Małecka
(2012-03-21 15:22:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Klaudia Małecka
(2012-03-21 17:51:24)
 
 
liczba odwiedzin: 1568729

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X